Pages

Wednesday 19 August 2015

Corak Borong Batik Songket 19 Ogos 2015

Teks: Hamidah Burham
Foto: Koleksi peribadi

Assalamualaikum adik manis..

Terima kasih kerana sudi melawat blog saya dan sentiasa menanti corak terbaru kain batik songket daripada saya di sini.

Saya ingin memohon maaf kepada anda yang setia menuggu corak terbaru kain batik songket minggu ini kerana terdapat kelewatan dalam mengemaskini nya di sini. Ini disebabkan saya baru sahaja menerima info corak daripada pembekal pada jam 11 malam ,18 Ogos 2015.

Ok jom kita lihat apa corak menarik untuk kita borong pada minggu ini. Ini merupakan sebahagian daripada corak yang saya terima setakat ini. Jika ada penambahan, saya akan maklumkan di sini dan di fb page Midz Couture ya.

Tempahan minggu ini perlu dibuat selewatnya petang Khamis (20hb Ogos 2015) untuk mengelakkan sebarang kesulitan dan tempahan serta bayaran terawal di dahulukan berikutan stok adalah terhad.

Jika berminat, Hubungi saya segera 0163385790 (Hamidah).


No comments:

Post a Comment