Pages

Wednesday 24 February 2016

Batik Songket Menjadi Pilihan Lelaki Macho Masakini

Teks: Hamidah Burham
Foto: simpanan peribadi

Assalamualaikum dan selamat pagi adik manis..

Biasanya kita bercerita tentang kain batik songket untuk pakaian wanita.

Hari ni saya nak tunjuk kain batik songket juga boleh menjadi baju lelaki seperi baju kemeja dan kurta songket yang hebat ni.





Ha tengok tu, kemeja dan kurta songket dihias rapi di bahu dan sedikit di lengan dan juga di tulang butang. Perggh! encem meh. Sangat sesuai digayakan bersama jeans atau khakis. Rambut bg stylo sikit bang..macho habis! Hihi

Ok corak batik songket yang digunakan untuk kemeja songket hitam itu ialah corak Coral. Corak evergreen yang menjadi kegemaran ramai. Ringkas, elegan dan menawan. Manakala corak batik songket untuk kurta songket tu ialah corak Ikatan Emas. Corak baru yang semakin mendapat tempat di hati peminat songket.





Jom borong!

Whatsapp saya 0163385790

5 comments:

  1. Assalam...saya nk tnya baju kameja lelaki songket mcm gambar ats tu kt mna blh dpt..ada jual ke..? Email saya amyabady@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Assalam saya ingin tanya dimana kedai che puan saya berkenan sangat uniq
    T K.

    ReplyDelete
  3. Assalam saya ingin tanya dimana kedai che puan saya berkenan sangat uniq
    T K.

    ReplyDelete
  4. Assalam saya ingin tanya dimana kedai che puan saya berkenan sangat uniq
    T K.

    ReplyDelete
  5. para lelaki maskulin...boleh whatsapp sy utk dapatkan baju2 lelaki maskulin selalu pakai. seperti baju di atas. stock terhad. 0193854951

    ReplyDelete