Pages

Sunday 7 February 2016

Borong Batik Songket Sarawak

Teks:Hamidah Burham
Foto: simpanan peribadi

Assalamualaikum dan selamat petang adik manis..

Selamat bercuti dan berhujung minggu bersama keluarga tercinta.

Saya doakan kebahagiaan, kejayaan serta kekayaan untuk anda sekeluarga.

Saya masih belum siap kerja lagi. Sekarang tengah membungkus parcel untuk tempahan batik songket. Nak kena target siapkan sebelum malam. Anak2 ngan incik suami dah menuntut nak outing.huhu



Untuk makluman anda semua. Tempahan kain batik songket bersama saya, adalah mengikut prosedur yang telah ditetapkan. Alhamdulillah setakat ni masih mengikut prosedur. Dalam prosedur saya tetapkan setiap Isnin saya akan pos melalui Pos Laju sebelum jam 2pm supaya dapat naik flight pos malam isnin juga dan sampai kepada pelanggan dalam masa 24jam-48jam( mengikut kawasan dan tahap kelajuan pos laju). Minggu ini cuti CNY isnin dan selasa, jadi saya akan pos hari rabu. Saya tidak akan melewat-lewatkan pengeposan jika pelanggan telah mengikuti semua prosedur yang telah ditetapkan.

Perniagaan adalah amanah.

Jika anda berminat memborong batik songket dengan saya, whatsapp saya terus 0163385790

No comments:

Post a Comment