Pages

Sunday 15 November 2015

Baju Mini Punjabi Songket

Teks: Hamidah Burham
Foto: Simpanan peribadi

Assalamualaikum adik manis..

Alhamdulillah siap pun baju mini punjabi hasil kelas jahitan bersama Cikgu Zarinah Saat di Puchong Selangor pada minggu lepas.

Saya gelarkan baju ini sebagai mini punjabi kerana ada belah di kiri dan kanan baju sangat sesuai di gayakan bersama seluar jeans, slack atau skirt.





Kali ini saya menggunakan material kain batik songket corak bali Prada. Material cotton yang ringan serap peuh dan selesa serta hiasan warna keemasan di bahagian corak baju menjadikan baju mini punjabi ini sangat memikat hati saya hihi.

Ok kepada anda yang berminat untuk memborong kain batik songket Sarawak ni boleh lah menghubungi saya terus melalui no whatsapp saya 0163385790 (Hamidah)

Ok salam jumpa lagi dengan pelbagai corak menarik  batik songket selepas ini ya. InshaAllah..


No comments:

Post a Comment