Pages

Thursday 3 December 2015

Palazo Pua Kumbu Sarawak

Teks: Hamidah Burham
Foto: Simpanan peribadi

Assalamualaikum adik manis..

Alhamdulillah dengan berkat doa suami dan ibu bapa serta sokongan sahabat-sahabat saya, kini saya telah melancarkan produk terbaru saya iaitu PALAZO PUA KUMBU SARAWAK dari hasil jahitan saya sendiri.




Alhamdulillah sambutan setakat ini sangat menggalakkan. Palazo ini direka untuk menepati citarasa fesyen muslimah yang elegan, bergaya dan mengikut syariah.

Material  yang digunakan adalah dari kain cotton pua kumbu yang bermotif etnik Sarawak.

Mateial kain yang sejuk, lembut tidak jarang dan padat membuatkan ia beralun-alun pabila ditiup angin. Kain pua kumbu sarawak ini juga tidak melekat dibadan atau mengikut bentuk kaki anda.

Potongan palazo yang besar dan longgar membutkan palazo ini kelihatan seperti skirt labuh.

Ukuran palazo ini seperti berikut:

Saiz 1:

pinggang : 27-29 inci
labuh : 37 inci
punngung: 56inci
cawat: 28inci

Saiz 2:

Pinggang: 30-33 inci
Labuh : 40 inci
punggung: 56 inci
cawat: 29inci

Ukuran labuh seluar dan pinggang boleh diubahsuai mengikut permintaan pelanggan.

Jika anda berminat dengan palazo pua kumbu sarawak ini, sila berhubung terus dengan saya di talian whatsapp saya 0163385790 (Hamidah)

Ajen dropship diperlukan.






No comments:

Post a Comment