Pages

Friday 24 April 2015

Koleksi Warna Batik Songket Sarawak

Teks: Hamidah Burham
Foto: Simpanan peribadi

Entri 44

Assalmualaikum adik manis..

Alhamdulillah dah 44 entry saya berceloteh di laman blog Hasil Seni dan Jahitan Hamidah Burham ini. Terima kasih kepada semua adik manis yang sudi singgah ke blog saya ini. Semoga blog saya ini dapat memberi manfaat kepada anda semua.

Entri kali ini saya nak tunjukkan koleksi Batik Songket Sarawak mengikut pilihan warna. Koleksi warna batik songket ini saya gabungkan semua corak yang memiliki warna yang sama seperti biru, maroon, merah, purple dan hijau.

Koleksi Biru

Koleksi Hijau

Koleksi Purple

Koleksi Merah

Koleksi purple
Untuk makluman anda, pembelian batik songket secara pemilihan warna adalah pada harga retail. Diskaun hebat menanti anda selagi stok masih ada.

Jika anda berminat untuk membeli batik songket, sila hubungi saya sms/whatsapp Hamidah 0163385790.

Ok salam berjumpa lagi ya..

Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment