Pages

Friday 17 April 2015

Shampoo Shayla Kegemaran Saya

Teks : Hamidah Binti Burham
Foto: Ihsan google

Entri #42

Assalamualaikum adik manis..

Entri kali ini saya nak kongsi pengalaman menggunakan syampoo Safi Shayla..

Ya yang ini..
Ini bukan iklan okeh..ini sekadar perkongsian pengalaman saya menggunakan shampoo yang saya rasa amat sesuai dengan rambut saya dan wanita bertudung.

Mula-mula saya terjebak dengan shampoo Shayla sejak emak saya yang pakai shampoo ni ketika emak berada dirumah saya bulan 12 tahun lepas. Emak saya ni memang sangat cerewet dalam pemilihan penjagaan rambut, emak lebih suka cuci rambut dengan limau nipis, lebih bersih katanya.

Tapi tiba-tiba emak bertukar guna shampoo Shayla. Eh! pelik nih. apa yang syok sangat dengan shampoo Shayla ni sampai emak tak nak tukar jenama lain dah.

Saya pun apalagi, cubalah tukar shampoo yang saya guna sekarang ni kepada shampoo shayla. Setelah seminggu menggunkaan shampoo Shayla ni, memang ketara bezanya. Bau shampoo ini sangat harum. Rambut kekal harum walau bertudung, hehe macam slogan iklan pulak kan.

Ya..betul..rambut tak gatal, harum, dan lembut. Sebelum ini saya mengalami masalah rambut kering dan ada ketikanya sangat berminyak. Bila kering, rambut akan menggerbang dan tak selesa. Tapi dengan shampoo Shayla ni, rambut lembut terurus.

Kepada anda yang betudung, cubalah shampoo Shyala Safi ni. Harga pun berpatutan.

Ok sampai jumpa lagi..

2 comments:

  1. Hai kak midah, gggu habis syampoo safi lemon ni,nak try pulak si shayla ni.. La la la kita..

    ReplyDelete
  2. hi yunk....memang syok dik...rambut terurus lembut jek.huhu tergoda la tew

    ReplyDelete