Pages

Tuesday 17 March 2015

Baby Sleeping Romper

Teks: Hamidah Burham
Foto: Simpanan peribadi

Entri #23

Assalamualaikum adik manis..

Semalam saya dah share tentang kelebihan penggunaan BABY SLEEPING SACK / SELIMUT GUNI. Hari ini saya nak tunjukkan hasil jahitan saya iaitu BABY SLEEPING ROMPER / SELIMUT ROMPER.

 Beza SELIMUT GUNI DAN SELIMUT ROMPER ni ialah, SELIMUT ROMPER ada ruang untuk kaki. Ia direka untuk memudahkan anak anda berjalan. Kadang-kadang, anak - anak yang dah pandai berjalan ni akan berjalan sebaik sahaja turun dari katil. Orang kata kemaruk berjalan. Jadi untuk memudahkan anak anda berjalan sambil berselimut, pakaikanlah SELIMUT ROMPER ni. SELIMUT ROMPER ini sesuai untuk anak anda yang berumur 0mth ke atas. Macam kartun tellytubbies je..hihi.


BABY SLEEPING ROMPER/SELIMUT ROMPER



Material yang saya gunakan untuk lining dalam yang warna kuning tu ialah daripada cotton dan material luar adalah daripada fabrik fleece yang sederhana tebal.

Saya terfikir untuk reka Selimut Romper dan Selimut Guni sejak saya melihat anak saya kesejukan ketika tidur di taska. Taska tempat jagaan anak saya (Adib) menggunakan penghawa dingin sepenuhnya. Seandainya saya tahu menjahit ketika itu, sudah pasti saya berikan nya Selimut romper ni.

Jadi untuk anda yang menghantar anak ke taska yang menggunakan penghawa dingin, anda boleh hangatkan anak anda dengan SELIMUT ROMPER ini dan mengurangkan risiko batuk dan selsema.

Jika anda berminat untuk menempah, hubungi saya Hamidah 0163385790

Ok, sampai jumpa lagi

No comments:

Post a Comment