Pages

Monday 30 March 2015

Koleksi Hasil Solekan



Teks: Hamidah Burham
Foto: Simpanan peribadi

Entri #37

Assalamualaikum adik manis..

Terima kasih kerana mengunjungi laman jahitan saya..

Semalam ada pelanggan mesej saya berkenaan tempahan solekan dan ingin melihat koleksi solekan yang telah saya hasilkan sebelum ini. Jadi ada baiknya saya kumpulkan hasil solekan saya di blog ini untuk rujukan anda di luar sana.

Setiap jurusolek memiliki citarasa  dan gaya tersendiri dalam menghasilkan gaya solekan. Bagi saya pula, citarasa dalam solekan wajah lebih kepada natural tetapi terkesan seperti memancungkan hidung yang sedikit rata dan meninggikan tulang pipi yang sedikit leper.  Teknik shading atau pembayang hidung dan pipi yang betul akan menampakkan sedikit kelainan kepada wajah anda setelah di solek.

Ini merupakan sebahagian hasil solekan saya. Terima kasih daun keladi kepada anda yang mempercayai saya dalam menatarias wajah kalian. 



\

Saya mengambil tempahan solekan untuk pelbagai majlis samada perkahwinan atau majlis rasmi atau tidak rasmi di sekitar Bandar Baru Samariang, Kuching, Sarawak dan sekitar bandaraya Kuching. 

Hubungi Hamidah / Kak Mid (0163385790) untuk sebarang pertanyaan. 

##### Sayang Kamu Semua #####

No comments:

Post a Comment